slaggar hos elin :)

God natt på er ;) haha eller aa, jag är hos elin ska sova här fast vi ska inte sova än med det är ju inte diret morgon så får väl bli "godnatt" ;) Vi ligger och kollar på filmen älska mig, den är as bra men skit sorlig :(
Efter filmen ska vi nog sova. Är astrött. Idag har jag först vart med julia. Vi var och shoppade lite, eller aa hon köpte ett nagellack och jag köpte ett par skor, ett linne, ett nagellack och en ansiktsmask så vart iallafall en liten minnishopping, kanske kommer några bilder på det jag köpte i morogn kväll eller nått ;) Ska även köpa en ny bikini någon dag här. Min är typ förliten och jätteful! Hahaha, vilka problem asså ;) Aja, nu ska jag och elin fortsätta kolla på filmen.. Hörs, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0