Presentera mig själv!

Jag heter Emellie Branzell och är 13 år gammal. Föddes den 2 Januari år 1998 på akademiska sjukhuset i Uppsala. Har bott i lilla tråkiga staden Enköping i hela mitt liv tillsammans med min mamma och min bror. När jag var liten, (minns inte hur gammal) så flyttade min bror men flyttade tillbaka hitt i sommaren 2010. Jag har tre stycken syskon, bara storebröder. Jag gick på dagis här i enköping så såklart och började på förskola på västerleden. Men sen skulle dom bygga om där så i ettan flyttades jag upp till Enögla skolan och har gått där från 1:an till 5:an och sedan flyttades vi tillbaka till västerleden igen där jag nu går i 6:an. Min första bästa vän hette Rebecka och vi träffades när jag började dagis. Båda var två år och nu är vi 13. Dock umgås vi inte så mycket mera. När jag var 4 år (minns inte, sorry hunney) så flyttade en tjej som heter Julia till min gård och vi vart bästa vänner då och det är vi än idag. När jag blir stor eller rättare sagt större vill, eller ja vuxen vill jag jobba som Behandlingsasistend. För er som kanske inte vet vad man syslar med då så tar man hand om folk som missbrukar alkhol eller droger. Det vill jag jobba med för att kuna hjälpa folks som tyvärr hamnat i skit osv.

Ja det var väl i stortsätt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0