på asbra humör (H)

sitter fortfaranade och väntar på Theresa som kommer vilken minut som helst tror jag ;) Är på skitbra humör! Vet dock inte varför? Fick ba värsta flippen och började hoppa och skuta till never say never-justin bieber och så pirrade det till i magen. Känner mig jätte glad. Ioförsig, vem gör inte när man har väldens bästa bröder? Världens bästa mamma, och verkligen underbara vänner?  Skulle verkligen inte klara mig utan mina vänner och min familj. Dom betyder fan allting för mig. Det är dom som alltid får mig bli glad. Trotts att allting vart skit det senaste året. Har bryttit ihop allt för många gånger och har rent ut sagt mått riktigt dåligt pågrund av saker som hänt. Men mina vänner och min familj har fåt mig att känna en skråma lycka och klädje och utan dom så hade det vart totalt kört för min del. Kommer aldrig någonsin kunna tacka er för allting ni gjort och allting ni gör för mig. Ni skulle bara veta hur mycket det betyder för mig. Allt ni har hjälpt mig igenom. Vänner har kommit och gott men ni vänner jag har nu vill jag aldrig förlora. Ni och min familj och är det viktigaste i mitt liv och min kärlek till er kommer alltid va stor.
Och om morgondagen inte kommer så vill jag verkligen att ni ska veta att jag är så sjukt tacksam för det ni gjort för mig (alltså min familj och mina vänner) Ni har den största platsen ni mitt hjärta och ingen kan ändra på saken. Jag älskar er av hela mitt hjärta och tanken om att jag skulle förlora er är något av det värsta jag vet. Ni är det bästa i mitt liv och jag älskar er mer en något annat:love::love::love::love:

N i v e t v i l k a n i ä r !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0