ny duschad!

Yes box, ny duschad och fräch nu :) Kännde mig jätte smutsig efter att vart ute och sprungit.. Men såklart, det är ju hur varmt som helst ute också? ;) Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Ska snart borsta ut håret och såntdär :P Vad ska ni göra denna fina kväll? Själv ska jag bara ta det lungt. Försöka komma i säng i tid. Är verkligen dundertrött! Har vart ute precis hela dagen och fart från ställe till ställe + att det är så himla varmt ute så klart man blir trött. Och som jag nämt förut är det absolut dåligt att hålla sig vaken fastän att man är trött. Sömn i första hand ;)  Nej usch nu låter jag väll som värsta nörden som tror sig veta allting? Men jaja, sant är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0