Justin Bieber

Har aldrig riktigt vart så mycket för Justing Bieber men har väldigt många kompisar som gillar honom och en utav dom är Theresa. Henne är jag med flera gånger i veckan och det är ofta som hon sätter på låtar som Justin Bieber sjunger och jag måste säga att han är inte så dålig som jag alltid har sagt. Hans låtar är bra och han sjunger dom väldigt bra. Så visst jag gillar honom och jag kan lyssna på hans låtar vilket jag gjort i några dagar nu. En utav hans bästa låtar enligt mig är nog Never say never. Dock efter det här tänker jag inte bli som massa andra ungdomar som springer runt och tjatar om att dom älskar honom mer än sin familj och att dom skulle kunna ofra sitt liv på att få träffa honom. Att dom går så långt att dom sitter och ristar in hans namn med en kniv på kroppen. Tycker bara det är patetiskt och omgoet och fullständigt onödigt! Visst kan man gillar en person men inte så att man går så långt att man skadar sig själv. Då tycker jag det verkligen gått till överdrift! Men hur som helst.. Han är riktigt bra iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0