Julia du är bäst♥

Tjo xD Kom in för en stund sen. Har verkligen haft det skit kul denna kväll :) Först var jag med Julia och sen messade kasper och matte så vi drog iväg och träffade dom och hade det askul :) Imorgon åker Julia till fjällnora i två dagar tillsammans med hennes klass. Kommer sakna hennes fet mycket :( I´m gonna die :'( Haha nejdå men aa.. Men iallafall så kom jag på färsta feta idén då. Eftersom julia bloggar och i dom här två dagarna som hon kommer vara borta så kan inte hon blogga eftersom det inte finns något internet så då för att hon inte ska tappa läsare så ska jag blogga på hennes blogg åt henne.  Satt håll lite utkik HÄR!! :D För övrigt så gör jag inte så mycket mer än de vanliga, chattar lite och dunkar syster sol- gillar din vibe  :) ( http://youtu.be/Nx_S74UVqK0 ) Ska snart lägga mig i ett bad med ansiktsmask. Imorgon är det som sagt fucking tråkig skitskola! Meen inte långt kvar till sommarlover! så jävla skönt slippa allla läxor tidiga månar osv xd haha jaja nu ska jag chatta vidare med min lilla ängel :love:

Kommentarer
Postat av: julia

Vi hade verkligen askul med Kasper å Matte. Det ägde:D

Kommer sakna dej också ;( tack för att du bloggar åt mig gumman. ♥

2011-05-22 @ 22:04:15
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0