jahap, ska man skriva här då? (;

Hahah, vart lite hastigt inlägg dära men ville verkligen ta ett hål i örat så vart glad när jag fick pengar till att göra det :D men jaja, slutpratat om det! Idag har jag såklart vart i skolan och tog ju den där jäkla sprutan i armen. Känndes som ett litet stick just när dom tog sprutan men efter så värkte det i hela armen men har dempat lite nu satt det är ju bra de :) Idag vet jag inte vad jag ska göra? har inte planerat nått. MEN i morgon ska jag iallafall träffa julia och vi ska gå till skolparken för dom har typ sån här kultur i möte + kanival satt det blir nog roligt det ;)
Men nu ska jag typ se om det finns någon att vara med så vi hörs sen,,,
puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0