hungrig och trött..

Hej på er :) har vart jätte dålig uppdatering idag men har vart ute nästintill hela dagen. Först drog ajg till en kompis och färgade hennes hår och sen runt 6? gick vi till min gamla skola för dom hade gårdsfest och kom hem för typ 30 minuter sen? Är sjukt hungrig och väntar på att mamma ska komma hem från affären. Får se vad hon köper måste ha nått att äta. Sen ska jag nog lägga mig i sängen och messa lite och försöka sova. Är så jäkla trött efter att vart ute hela dagen typ? Imorgon ska jag iallafall vakcinera mig på skolan.. usch längtar verkligen inte! Hattar sprutor, bläää :'( Aja, nu ska jag typ kolla några bloggar och så hörs vi sen  :love:

bjuder på en skit gammal bild på mig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0