Hos elin nu

Hej på er :) Som ni säkert vet efter att jag skrev i det senaste inlägget att jag skulle sova hos Elin så är jag hos henne nu. Vi ligger i hennes säng och kollar på TV och jag fixar lite på hennes dator :) Ska snart försöka tjata mig till att få smaka violetstång. Har aldrig ätit det :P  Imorgon är det skola och vi har idrott igen. Och självklart ska jag vara en duktig flicka och vara med på idrotten. Som jag berättade så har jag vart med ca 9 gånger denna termin så måste komma ikap lite på det jag missat på idrotten så att jag får bra omdömen :)  Aja, nu ska jag fortsätta fixa på Elins dator och vara lite social emot henne :D Vad ska ni göra resten av kvällen då kära bloggläsare? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0