hata rubrik -.-

förlåt för inlägget nedan men är verkligen inte på humör och det blir inte bättre av att folk skriver om min familj! men ska inte börja skriva om dig! Vill inte att ni ska läsa om tråkiga saker sattt....


Just nu sitter jag och chattar med Therese bruzelius på faceb.. Fett söt cheyy dedär asså! Big love to you sweeti ♥´
Ska iallafall typ kolla lite bloggar och sånt där nu! ni vet det gammla vanliga :) Längtar sjukt mycket efter Julia. Träffar ju henne i morgon. Känner att jag behöver henne just nu. Händer mycket och henne kan man alltid snacka med, hon förstår mig så bra och det är så skönt att veta att jag har någin att prata med och samtidigt veta att det inte kommer ut till någon! Känner att jag verkligen lite på henne upp till 110% Älskar dej gumman min :love: 
Aja ska hämta lite vatten nu! Uppdaterar mera sen!
Puss :)
min dag, min natt, mitt allt!
Min livslust! Du är allt♥

Kommentarer
Postat av: Julia

jag finns alltid för dig om du mår dåligt. det vet du. Skulle aldrig svika dig min bästavän! Jag älskar dig ♥

2011-05-28 @ 11:15:02
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0