Härlig dag ute i...

Hejsan :) Har inte blivit så mycket bloggning idag för att diretk efter skolan åkte jag och Theresa hem till henne och packade badklädder och handukar osv. Sen drog vi hem till mig och packade sånt till mig. Sen drog vi till Theresas pappa på hans jobb och fick lite pengar och då drog vi upp till ÖB och köpte en engångsgrill och sen till willys och köpte bacon, marsmellows och dricka. Sen cyklade vi ut till bresse och grillade bacon och marsmellows och hade det jätte myssig. Där träffade vi även på Elin som hänge med ett gäng äckligt dryga människor som jag inte har så stort förtroende för -.- Iallafall vart dom lite småtaskiga mot elin så elin hängde med oss istället :) Vi drog hem runt halv åtta och jag kom hem nu runt nio tiden. Hade der riktigt nice.. Måste verkligen göras om ;) iallafall just nu sitter jag och lyssnar på syster sol, yesbox. Ska gå och hämta lite gott att äta snart och sen får vi se vad jag hittar på :D
Uppdaterar later  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0