godmorgon

Jag fattar inte hur än människa kan sjunka så inihelvete lågt så du äns nämde detdära? att du ens pallar med dig själv. Tror du att du är ball när du sårar en annan människa? gumman du har så jävla fel! Du är inte ball nånstans tvärtom, du är så jävla töntig och låg så jag vet inte vad.. du förstör bara? vad är det som är roligt egentligen. Sitter och tror att alla vill vara som du också? du tror även jag vill vara som dig? lillagumman, jag är inte den människan som vill sitta och bråka och såra folk så nothanks, aldrig dig igen!


Godmorgon på er :) är hemma från skolan idag↑  Ska typ bara ta det lungt, vara social mot världens sötaste person (a) och typ äta jordgubbar eller nått ;) Just nu lyssnar jag på musik och sånt, as always :D
Men ska typ sätta på mig lite myskläder och så nu eftersom just nu sitter jag i mina stora morgonrock med ett fågebo i håret,, haha ;) jaja.. mer uppdatering senare! Ha en bra dag alla!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0