Första riktiga inlägget ;)

God efter middag alla :) Detta är det första "riktiga" inlägget sattsäga och det är även utifrån det här inlägget som det kommer att bli en bra uppdatering! Jag kommer såklart försöka uppdatera så mycket jag bara kan under dagarna som går. Jag kan inte sätta fingret riktigt på hur många inlägg som kommer att publiceras var dag. Det kommer att vara väldigt olika då jag slutar olika tider från skolan olika dagar sen kanske jag inte är hemma varje dag osv? Men som sagt ska jag iallafall uppdatera så mycket som möjligt och jag ska inte göra er besvikna :)
Hur som helst, idag har vart i skolan, såklart ;) Va väl helt okej. Hade idrott idag och ovanligtvis var jag faktiskt med. På tiden det eftersom på hela denna termin så har jag kanske vart med ungefär 9 gånger? Duger absolut inte ;) Jaja, efter skolan gick jag hem till mig tillsammans med Theresa. Vi fikade lite när vi kom hem och sedan låg vi bara i min säng och pratade om fotboll. Hon har nyss åkt hem och jag tänkte sätta mig här vid datorn och ta det lite lungt. Tänkte även lägga in smilisar nu till bloggen men finns bara ett litet problem och det är att jag har helt och hållet glömmt bort vad sidan heter där jag alltid går in och fixar smilisar. Så typisk :( Jaja, får väl sitta och klura lite tills jag kommer på det. Sålänge bjuder jag på en liten söt bild på Theresa♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0