Första inlägget

Hejsan :) Ni känner säkert igen mig ifrån många andra bloggar som jag har haft? hade nyldligen en blogg som jag tog bort men sedan så började jag att sakna bloggandet så bästemde mig för att starta upp en helt ny blogg :)
För er som inte vet vem jag är så tänkte jag berätta lite kort och snabbt om mig själv ; Jag heter emellie och är i 13 år. Jag bor i en liten stad tillsammans med min bror och med min mamma + min katt simba. En stor del i mitt liv består utav mina vänner, min familj, shopping och skolan (alltså det som står i min header) Det är också det jag kommer skriva om väldigt mycket här i min blogg!
Ja det var väl typ det intressantaste ni kan få veta just nu. Har lite småfix kvar att göra på designen tillexempel som att lägga in smilisar :) Men det hinner inte jag just nu för nu ska jag kila iväg till skolan. Hoppas ni får en bra dag så börjar jag med en normal uppdatering sneare i eftermiddag/ikväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0