Förlåt...

Hej på er alla och förlåt för att det vart sådan dålig uppdatering idag. Har gjort jättemycket idag så har helt enkelt inte hunnit. Tänkte berätta lite om dagen? Började med att jag vaknade runt sex i morse och tänkte att jag kunnde ligga och dra mig lite men självklart sommnar jag om och vaknar igen kvart över sju och eftersom jag går runt åtta till Rebecka för att slippa gå själv till skolan så fick jag jäkta som en galning för att hinna i tid och det är även förklaringen till att det inte vart någon bloggning imorse. Sen iallafall gick jag till Rebecka och där var även Elin och Angéla, så vi alla tog sällskap till skolan och skoldagen rullade på som vanligt. Helt okej alltså :) efter skolan var jag med Theresa en stund. Vi tog en sväng ner till Ica och köpte lite godis, busigt ;) Sen drog vi hem till mig igen och runt fyra åkte kom min moster och hämtade upp mig så åkte jag ut till henne på landet och åt middag och lekte lite med hennes hund :) Och nu har jag nyss kommit hem. Väntar på att Theresa ska bli klar från sitt möte på skolan så ska jag höra om hon har lust att ses en stund igen. Har ändå ingenting för mig. I morgon är det fredag igen, riktigt skön! Inte långt kvar tills det är sommarlov. Längtar grymt mycket (H) Jaja, nu ska jag kolla runt lite på nätet. Skriver nog mera senare.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0