fixa inför morsdag :)

som ni nyss såg så skrev jag av mig lite till vissa av er bloggläsare. Dock var inte det inlägget till alla av er, endast till vissa som tydligen inte har ett skit inuti huvudet! Well.. Idag har jag haft utväklingsamtal på skolan. Gick väl okej. Både bra och dåligt om man säger så ;) Efter skolan drog jag och Elin hem till henne. Är fortfarande med henne och ska sova hos henne inatt :) Just nu håller vi på att fixa lite morsdag grejer på datorn. Tänker inte avslöja vad än, hahhahahha jag vet att min mamma läser min blogg :cool:  I morogn är det skola igen då. Eller inget nytt direkt ;) brukr vara skola på onsdagar :D Iallafall.. Har inte så hemskt mycker att skiva om egentligen.. HAr inte gjort så jätte mycket mer än att hängt med elin och kollat på film med henne. Tror jag och Elin ska ses efter skolan i morgon igen och hitta på något skojigt :) Men nu ska jag hjälpa elin :)
Hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0