blogg.se = (N)

Hallo sötnosar :) Förlåt så hemskt mycket för den här dåliga uppdateringen som har varit men som ni kanske vet? så har blogg.se kronglat typ hela helgen :S börjar tvivla på om jag verkligen ska fortsätta blogga på blogg.se ? Dock är det den ända bloggsajten jag förstår mig på, haha vi får se? ;) Inatt har jag sovit hos Elin. För idag skulle vi till gånsta med elevensval men när jag och Elin kom ditt var ingen där förutom några barn som var i våran grupp som satt och vänta på lärarna. Vi satt där i ca en timme men ingen lärare kom så jag och elin drog hem igen. Skönt att slippa skolan ;) Aja.. Just nu ligger jag och elin och kollar på tv. Eller elin ligger typ och sover ;)
Men ska försöka väcka henne nu så vi hörs mer sen.
puss♥

Kommentarer
Postat av: elin

Emellie du sov okså! <3

2011-05-10 @ 15:37:52
URL: http://lellethorsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0