...bara för jag älskar dig!

Har chattat och messat massa med min barndomsvän Rebecka nu. Vi har vart vänner sen vi var två och nu är vi båda 13 år. Vi har typ inte umgåts så mycket det sista året vilket är synd. Men nu har vi iallafall bestämt att nästa helg så ska jag åka med henne och hennes mamma och pappa med deras husbil till mörk ö. Kommer bli så sjukt roligt! Har verkligen saknat den cheyen så sjukt mycket!! Vi har så grymt många minnen tillsammans. Vi har vart vänner nu i 11 år och jag hoppas verkligen det blir massa år till! Vi har alltid så jäkla roligt när vi är och vi bråkar typ aldrig! Hon vet typ allting om mig, ja faktiskt ALLT. Har inga hemligheter för henne men ändå har ingenting kommit ut. ÄKTA VÄN kallas det! Älskar dig gumman min, du betyder allt hjärtat :love:

mitt allt ♥

Kommentarer
Postat av: rebecka=D

åå gumman jag älskar dig med<33 ja vi ska ha så jäkla kul på mörk Ö =)ja jag vet kanse inte allt om dig men det mesta i allafall<333

2011-05-29 @ 18:58:44
URL: http://rbw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0