Bad

Har kollat runt lite på datorn och så kom jag ju på att vad i helvete ska jag ha på skolavslutningen? hmm.. måste dra ner på stan någon gång här i veckan och se om jag hittar något fint. Vill helst att något lite änkelt som någon sngg byxdress eller nått. Brukar alltid köpa nå finna klänningar men sen blir det så attt  jag använder det en gång och sen får det hänga i gardiroben och bli förlitet? nej den här gången ska jag köpa något jag kan använda flera gånger sen :) Jaja nog om det.. SKa smeta på en ansiktsmask nu och lägga mig i ett bad sen ska jag gå och sova. Vi får helt änckelt höras mera i morogn med nya "roliga" inlägg från mig ;)
Godnatt♥



meeen gud så sött, naaaaat!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0