7 - min bästa vän

Min bästa vän heter Julia Andersson och är 14 år i sommar. Hon bor precis som jag här i Enköping och vi har kännt varandra sen vi var små. Träffar henne flera gånger i veckan och när vi ses har vi riktigt kul. Hon är sån vän man kan berätta allt för utan att behöva oroa säg för att hon ska säga det till någon annan. Hon och jag delar så otroligt många minnen tillsammans och ärligt talat, utan henne vet jag inte vart jag ahde stått idag. Många gånger har jag mått riktigt dåligt men Julia har alltid funnits där för mig och stöttat mig. Vi har delat både glädje och sorg tillsammans. Hon betyder vekrligen allting för mig. Hon är något av det viktigaste för mig. Hon är som en drog för mig. Jag vill alltid vara med henne och hon är den ända som verkligen förstår mig. Hon tar mig som jag är och inte som jag borde vara. Med henne kan jag skratta, med henne kan jag gråta. Hon finns alltid där och tar emot mig med öppna armar. Och finns alltid där för mig om jag vill prata osv. Vill aldrig förlora den cheyen. Kommer alltid finnas där för henne och stöttar henne upp till 110% Skulle aldrig någonsin tänka tanken om att såra henne eller frysa ut henne på något sätt. Jag kommer alltid finnas där om du vill snacka. Jag finns för dig alla tider på dygnet, dag som natt! Ingen eller ingenting kan nånsin ersätta din plats. Du är verkligen allt för mig. Jag behöver dig och dina andetag i mitt liv! Ingen julia, ingen emellie! Tillsammans är vi som starkast och vi ska alltid gå hand i hand. Vi ger varndra glädje och styrka och det är du som får mig att vilja fortsätta vandra framåt. Du är allt för mig! Finns såå mycket mer att skriva men orden räcker inte till för att kuna skirva allting. du är kärlek för mig! Jag älskar dig nu och föralltid!
Julia♥Emellie








Kommentarer
Postat av: Julia

Naw min käre bästavän. Du är så fucking underbar. Vi har delat mycket i vårat liv. Både gott och ont. Det du vet om mig vet dem flesta inte om eftersom jag har bara valt att berätta det för dig för jag litar på dig såååhääärrr mycket. Ett liv utan dig vore ett rent HELVETE! Å du vet att du alltid kan komma till mig. Jag står alltid med öppna armar och tar emot dig. Var inte rädd att komma till mig. Du vet också att du kan lita 110% på mig. Skulle aldrig få tanken att svika dig. Du är mitt allt lilla gumman!

Jag älskar dej ♥

2011-05-24 @ 17:27:38
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/
Postat av: Julia

Naw min käre bästavän. Du är så fucking underbar. Vi har delat mycket i vårat liv. Både gott och ont. Det du vet om mig vet dem flesta inte om eftersom jag har bara valt att berätta det för dig för jag litar på dig såååhääärrr mycket. Ett liv utan dig vore ett rent HELVETE! Å du vet att du alltid kan komma till mig. Jag står alltid med öppna armar och tar emot dig. Var inte rädd att komma till mig. Du vet också att du kan lita 110% på mig. Skulle aldrig få tanken att svika dig. Du är mitt allt lilla gumman!

Jag älskar dej ♥

2011-05-24 @ 17:27:40
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0