-

Har ni någon gång kännt att ni bara skulle vilja vrida tillbaka tidenoch få återuppleva alla bra och härliga stunder? Så känner jag just nu! När det är en kille man verkligen gillar. Som man vart en god vän med, som man delat kärlek och glädje med? Plötsligt tar allting slut. Plötsligt finns inte VI mera. Allting förändrats och jag vill egentligen inte snacka om dig. Du är inte alls som du var förut. När jag ser den du är idag gör det riktigt ont. Det bränner sår inom mig. Du är en helt annan människa än förut. Vill egentligen inte tänka på det förflutna men det dyker bara upp och jag kan inte ro för det. Önskar verkligen att du inser tillslut att det du håller på med är helt onödigt. Du skadar bara dig själv.. Minns när det var du och jag. Alla stunder vi delat tillsammans! både bra och dåliga men det spelar ingen roll. Vi har alltid funnits där för varandra och jag vet inte vad som hända men vi bara bröt kontakten en dag och jag har inte hört av dig något mer. Grejen är den att jag inte klarar av att se den du blivit. Det gör ont! Jag vill kunna se dig som den glada goa killen du var för något år sedan men tyvärr. Umgås man med fel människor blir det som det blir men det var verkligen inte som jag ville! Jag vet att jag inte heller är guds bästa barn men jag önskar verkligen du la av med skiten. Önska det vart som det var förut. För jag saknar verkligen oss och tiden för nått år sedan. Menmen, det vart som det vart men det är inte okej.

Jag helt enkelt saknar det förflutna.
Jag saknar den gammla Kasper Jalonen Lindberg :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0