x

Jag vill inte längre ha det så här. Så trött på att vakna upp och alltid ställa mig frågan, vart är du nu och var gör du nu, när kommer vi att ses igen" trött på att fejka mitt leende! Jag vill inte vänta, ett halvår har gott och jag kan inte vara utan dig? vart är du när jag behöver dig som mest? Varför kan ingenting vara som förut? Vad var det som hände? Intallar mig själv att vi kommer ses snart igen, att jag inte behöver vara ledsen, men är det så? kommer vi ses snart igen? behöver jag inte vara ledsen? Förut kunde jag ringa till dig när jag ville, vi sågs varje dag? Varför är det inte så nu? Allting hade just blivit bra, perfekta livet sa jag men vad hände? hur kan ett liv förändras på en dag?
Allting gick så fort... Det är inte så här jag vill ha. Jag vill inte vara här! Jag vill vara hos dig! Det är ingen annan stans jag mår så bra som hos dig men att vara utan dig är det som skapar sår. Jag ser glad och lycklig ut på utsidan men det ingen vet är att min insida är tom. Jag skriker efter hjälp men ingen hör mig. Du är den ända som får mig att vara på topp och det är det jag vill vara. Om jag önskade jag fick chansen att göra en sak jag vill mest av allt i hela mitt liv, det hade vart att spola tillbaka tiden när hela våran familj mådde bra. Jag har gott igenom mycket och du har alltid funnits där. Du skydade mig mot det onda. Varför gör du inte det nu? det onda är här hos mig, det gör ont. Men du finns inte här och hjäper mig som du gjorde förut, stället frågan varför? Varför ses vi inte mer? När kommer vi ses? Kännslan av att du och jag är långt långt borta från varandra skär i mig. Smärtan är oändlig och allt blir värre dag för dag. Ingenting är som förut.. när ska det återgå till ett liv? för att vara utan dig är inget liv. Det är skit, allt är skit! Ett sista hopp, men snart ger jag upp. Det är svårt det här. Jag älskar dig, och vill inte vara utan dig. Jag vill ha dig hos mig hela tiden! Jag är trygg i din närhet, men just nu känner jag mig inte trygg. det betyder att jag inte är i din närhet. Varför? jag vill komma till dig nu fastän läget är som det är. Men mamma berättar att det inte funkar, varför? Du är den ända som verkligen förstår mig. Du har skydat mig sen jag var en liten bebis. Det är du som hjälpt mig att bli stor. Du har berättat för mig vad som är dumt, vad man inte får göra. du har berättat för mig hur viktig jag är, och du ska bara veta hur viktig du är. Du är något av det viktigaste i mitt liv. Vill inte vara ifrån dig,. Så rädd för hur detta ska sluta? hur långt tid tar det innan vi ses? dagar, veckor, månader, år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0