Mat snart

Just nu håller mamma på med mat. Idag blir det kyckling och ris. Mums ;) OCH medans mamma fixar mat sitter och jag dunkar musik, as always och så chattar jag med Rebecka och Elin :) Ska snart typ skicka något gulligt mess till älskling (A) haha.. På tal om nåågot helt annat såå.. jag är skitnöjd med kläderna jag ska ha på avslutningen på fredag. Tog ju ett tag att bestäma vad jag skulle ha. Först tänkte jag en typ beige/rosa tunika till ett par hotpants, sen tänkte jag ha en kjoll men nu har jag bestämt mig för att ha en liten söt kläning. Ska tillomed våga mig på ett par klackskor.. Höhö, inte alltid jag använder det :) Men aa, ni kommer iallafall få lite bilder på fredagen eller lördagen från avslutningen(?) måste iallafall ta massa bilder på mina älskade vänner från klassen så jag har lite bilder på dom eftersom jag inte kommer träffa dom så mycket sen? eller jaa, vi komme ju ses på fritiden såklart? men kanske inte så ofta som förut? Kommmmmer sakna dom så himla mycket, börjar gråta så fort jag tänker på det ;( Menmen, det är ju nån månad kvar tills dess så får väl se till att umgås med dom så mycket som möjligt nu på sommarlovet :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0