tvätten i maskinerna √

Godmorgona alla sötnosar :*
Har precis vart ut i tvättstugan och slängt i all MIN tvätt :)
Vi skulle ju egentligen ha tvättat för typ två dagar sen men vi har inte haft orken och sen när vi bokat om tiden tills igår så försov vi oss så då bokade vi idag men när jag skulle vecka mamma så ''orkade'' hon inte, haha.. Men jag hade iallafall typ ingenting rent så gick ut med min tvätt och ska tvätta det nu :) Vad mer händer idag då? Faktiskt ingen annning, Skickade iväg ett mess till Theresa för en stund sen och hörde med henne fall hon hade lust och ses så väntar bara på svar nu. Vi har lite eränden vi måste uträtta, dock hemliget ;)
Aja, ska fixa iordning en smörgås till mig nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0