torsdag!

Godmorgon mina solstrålar :) Gick upp för en stund sen och har fixat mig osv. Körde på ljusa hotpants och ett linne idag, änkelt och skönt :) Ska snart äta lite och sen vet jag inte vad som händer? Iallafall lite senare idag så ska ju mamma och jag åka med kicki och julia till västerås, vet inte när det blir? menmen.. Sitter och dunkar lite reggae right now, massa kärlek♥ Iallafall så, känner mig på as bra humör idag :D Solen skiner, massa bra musik och träffa min underbara absoluta bästavän, liksom kan det bli bättere? Älskar dig massor Julia Kristina Andersson♥
Aja, magen kurrar, hingrig cheey, så ska fixa frukost! Skriver innan jag åker :)
haha, lagom gullig bild sen i vintras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0