snäll ja ä? (a)

Bloggar nu fastän att jag inte alls är på humör, men vad gör man inte för sina söta läsare (a)? Iallafall så har/ska jag få lite pengar. Brukar alltid få lite såhär till avslutningen. Har iallafall fått en hundring utav farmor och farfar och sen ska jag även få 200 tror jag det var?, utav -----! :) Men har typ ingenting att skriva om? Här kommer ett svar på tal:
rebecka winqvist om sommarlov!:
skulle inte du ut på bryggis med elin? <3333
IP: 78.69.128.169

Jo, fast jag hade verkligen ingen lust, var trött och kände att jag ville vara hemma idag och umgås med familjen,
Har även sovit bota väldigt mycket nu så hade väl kanske lite mamma-längtan? ;)♥♥♥♥



;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0