slinga håret..

Sådär, är på lite bättre humör nu fast är sjukt hungrig men iallafall.. Igår åkte jag ut till brygholmen med elin och theresa, vi tältade och hade det mysigt och sen idag åkte vi in till stan igen runt 11-12? elin fick jätte ont i huvudet så hon åkte hem men jag och theresa tog en vända på stan, fick med mig hem en del, nice ;) Just nu sitter jag och chattar med Julia på fb och väntar på att mitt hår ska torka, ska göra blonda slingor. Vill ju få blont hår från brunt som jag har nu och ska därför slinga det med blonda slingor sen låta solen blecka och sen sätta i en vanlig blondering.. Hoppas på att det blir bra då :) Ajuste, har värsta problemet? Jag skulle ju blogga åt min vän angela medans hon var i grekland i tre veckor men jag vet inte vad hon har för inloggning ju? Eller lösenordet har jag men inte själva e-post aderssen? men ska testa om det är samma som jag har inlagd på msn, hope so ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0