sjukt underbar dag :D

Hej på er :) Har typ inte uppdaterat nått idag? Har vart ute sen elva. Tänkte berätta lite om dagen!
Började med att jag vaknade runt nio utav att Theresa och Rebecka ringde mig. Så jag fixade mig, åt lite frukost och sen runt 11 åkte jag hem till rebecka där dom två var. Vi satt i Rebeckas hus-bil och snackade lite skit osv.. Tog massa bilder som kommer här under...
Iallafall, sen åt vi hembetsälld chinamat på rebeckas altán, hur mysigt och gott som helst :) Efter att vi hade ätit uppdarade vi på våran nya blogg som vi har tillsammans, tycker verkligen ni ska checka, HÄÄR!
Efter det åkte vi ner på stan, tog en fika och snackade lite skit ;) Sen drog vi hem till Theresa igen, gjorde en film som jag snart ska lägga upp här, HAHA, vi är för roliga xd
Iallafall efter det.. xd, drog vi ut och cyklade typ genom hela enköping kändes det som, och ja? kom typ hem för en timme sen. Har haft det helt sjukt härligt idag.. Älskar verkligen er cheyyor, detta måste göras om snart :D
Nu ska jag ta lite chips och bara ta det lungt. Helt slut, ska även uppdatera lite på våran nya blogg.
Här kommer bilderna:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0