saker du inte visste om mig!

I ÅR HAR DU:


Lärt känna en ny vän: Japp :)
Fått ditt hjärta krossat: kanske? :/
Träffat någon som förändrat ditt liv: nej inte riktigt
Fått reda på att någon har pratat om dig: haha, kan man säga!

BLANDAT:


Vill du ändra ditt namn: Nej :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: lite allt möjligt
Vilken tid vaknade du idag: har som sagt dygnat 
Vad gjorde du igår runt midnatt: var med mina tjejor 
Någonting som du längtar till: att få träffa min bror 
Senaste gången du träffade din pappa: ett år sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: MYCKET
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jodå!
Vad gör dig irriterad just nu: människor som inte kan stå för vad dom gör och människor som tror på alla rykten som går -.-
Långt eller kort hår: Långt!
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag oftast är glad och att jag inte är blyg (Y)

DIN FÖRSTA:

Operation: aldrig gjort någon aperation

Piercing: öronen

Tatuering: sån där låtasas tatuering från tuggummin

Bästa vän: har ett par stycken 
Sport: friidrott
Husdjur: katt
Vaccination du minns: ingen aning.
Förälskelse: haha, en kille som heter per som gick på samma dagis som jag :$

Alkohol du drack: öl tror jag?

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: svårt att välja?
Kramar eller pussar: lika svårt här :)
Kortare eller längre: Längre!!
Romantisk eller spontan: lite av båda 
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0