så sött (A)

Snackade med Theresa tidigare, eller aa, igår kväll/natt och hon är så jävla söt. Hon har vart i stockholm hos sin kompis carro och firat middsommar och så hade dom även gått och shoppat på stan och då hade Theresa köpt typ en magtröja till mig i USA:s flaggmönster eller vad man ska säga? gissa fall jag vart klad :D Ända är att jag känner mig lite dum nu för jag visste ju inte att hon skulle köpa något till mig så jag har ju liksom ingenting till henne? måste fan ner till stan och försöka hitta på något fint att köpa till henne, :) Menemen, aa ska typ skriva etty nytt inlägg nnu igen som kommer upp efter dethär, dock lite depp men ni får fan stå ut, its my blog , you know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0