nattinlägg

Tjenare ;)
Tänkte bjuda på ett litet nattinlägg, har ändå inget för mig ;)
Jag och Theresa har nyss kollat på "fjorton suger" Eller aa, theresa somnade efter typ halva filmen.
JA  juste, jag ska sova här hos theresa, fast det förstod ni nog med tanke på tiden :)
Ska försöka få lite liv i theresa så att vi kan bädda till sängen lite och sen sova (?)
imorgon är det måndag, eller ja, rättaresagt IDAG är det måndag (klockan har ju paserat 12 ;))
Så himla skönt att man inte behöver vakna 6 på morgonen för att fixa sig till skolan, sommarlov ju vafan?
sjukt nice, big love :love:
nej nu ska jag försöka vecka theresa.. skriver mera IDAG ;)
Godnatt, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0