MÄTT

Har precis ätit mat, världens godaste soppa typ :D Ska väl typ bara ta det lungt resten av kvällen. ringa älsk? :) Skönt att få sovmorgon i morgon. Vi är ju lediga torsdag, fredag (lördag, söndag) och måndag. skönt med lite ''extra'' helg :)  Iallafall så ska jag träffa Theresa i morgon, vi skulle typ köpa nått band till hennes avslutniongskläning?  Själv funderar jag på vad jag ska ha på mig? köpte ju typ en tunika men aa? jag vet inte.. funderar på att ha en annan typ kjol eller nåt? men då vill jag ha klackar på skorna men palla seriöst köpa klackskor för typ 500 spänn som jag bara kommer att änvända 1 gång? känns riktigt onödigt? vi får se hur jag gör :)
Längtar iallafall grymt mycket efter sommarlovet. Ligga på stranden med vännerna, pojkvännen? med en snugg bränna och bara chilla. Gud va härligt seriöst, kan knappt vänta. MEN, bara några få dagar kvar nu, så skööönt :) Kommer även bli asnice efter sommarlovet när vi börjar skolan igen eftersom då går jag inte kvar på sugiga västerleden utan börjar på en ny skola.. Så jäkla niiiiiiicceee :)
ahaha, aja käns som jag skrivit ganska mke nu, ska typ kolla om jag har någon klubba kvar från idag, hehe :$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0