jaså?

Helluj. Har nyss snackat med Elin i mobilen och jag kan ju säga redan nu att det kommer bli ganska så tufft att bta skola efter sommarlovet.. Började storgråta när jag tänkte på tillexempel alla roliga raster med Elin, när vi drygade oss och skrattade osv osv... Tänk sen när jag börjar på en annan stor skola, då finns inte elin längre där på rasterna. Usch, ;( Menmen, vi får väl helt enkelt träffas på fritiden extra mycket då? Älskar ju min bästavän till 100% :love:
Har iallafall även hunit pröva min kläning och skor + smycken jag ska ha på freda (skolavslutning) ända som saknas nu är ett par nylånstrumpbyxor, men det fixar jag i morgon då jag och elin ska dra ner på stan. Hon skulle typ köpa smycken så då kan jag passa på också. Jag måste även köpa guldring som jag kan ha. Har ju valt guldsmycken :)
Jaja, nog om det! I morgon ska jag sova hos Elin eftersom att vi ska fixa oss tillsammans på fredag till avslutningen. Så vi tänkte att det blir lättare om jag sover där än att jag ska komma typ 6 på fredagmorgon?  Kommer bli så fett najs. Men ser inte lika mycket fram emot skolavslutningen nu eftersom att jag vet att när sommarlovet är slut så finns inte alla mina älsklingar där ;(    aja, ska kolla lite på datorn nu..
Tjarå ;) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0