jag ♥ tuggummi

chacha bloggen ;*...
haha nej driver men har typ ganska tråkigt ;) HAr fortfarande inte ätit något -.- Väntar på att mamma ska komma hem från stan. Får se när vi åker till västerås, snart TACk ;) Juste, fick igång min mobil, happpppyface som faan :D Men den är typ helt cepe ändå, den stängs av utav sig själv oså, men aja, bättre än ingenting.. höhöh, höll på att dö utan mobil! menaa, måste ändå ha en ny satt ;) Ska iallafall ta typ outfit bild nu och typ ny bild till bloggen? Sa ju att jag hade en ny header men så hade jag typ skrivit i min blogg-adress i headern och min blogg adress är ju '' branzells.blogg.se'' men jag hade utav någon weirdi anledning skrivit ''emelleis.blogg.se'' haha? jaja satte iallafall in den gammla nu då :) Ska typ fixa en någon dag, men vet typ inte hur jag vill ha den? haha. eller jo jag tror det, eller kanske? haha får se ttyp:P okej, nu har jag tårkigt, vilket kanske märks? men aa, ska fixa med mobilen nu, så kommer troligtviss snart outfit upp :) ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emelie har jag försökt ringa dig flera dagar men får inget svar det e en viktig sak jag lovar !!! = ) // Isabel

2011-06-30 @ 12:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0