herregud förlåt :(

Godmorgon sötisar :)
Shit förlåt för att jag inte bloggat på aslänge? aa, men har typ inte vart hemma på jättelänge. Först sov jag hos Theresa, sen sov jag hos min moster och sen sov theresa här osv.. Har även vart ute jätte mycket. Så jäklans härlig väder visst? Bara det håller i sig nu så blir jag riktigt glad ;) Idag ska jag och Theresa åka ut till bresse med Rebecka och 3 stycken, roligt :D Juste, har färgat håret, blont! Men vart inte alls stor skilnad så ska färga igen då. Men aa, lite ljusare måste jag säga att det vart. Ni vet jag hade ju brunt förut men du ska jag gå tillbaka, blond blond blond ofc ;)
Aja, ska äta lite frukost nu, hörs senare :)
Pusssssssss♥



HAHAHAHAHAHAHA d-r-i-v-!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0