hahha snygg bränna xd

Hello everybody :D Kom precis hem. Ni vet att idag har jag ju vart med arbetslaget och även arbetslag A till bresse och sen när vi slutade stannade jag, elin, rebecka, leek och några till kvar i bresse. Solade jätte mycket och jävla snygg bränna jag fått då, visar bild snart! Iallafall så åkte vi hem för en stund sen så jag kom precis hem. Har hunit packa upp alla saker och snart ska jag ställe mig i duschen. Kan ni tänka er föresten att det är TVÅ dagar kvar till SOMMARLOVET?!!! så jäkla härligt asså, längtar så himla mycket. Kommer bli så soft ;) haha, jaja, nu ska jag äta nått :D




syns inte så bra på bilden men ännu mer i irl :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0