godmorgon +svar på tal!

Godmorgon sunshine :love:
Vaknade runt tio så vart ingen skola idag, + att jag har as ont i halsen :( Aja, gjorde inte så mke att jag var hemma? hade ändå ganska chilldag idag ju, städa ur skåp osv :) Just nu sitter jag och kollar runt lite på olika bloggar och lyssnar på Ras Cricket :) Ska snart gå t köket och fixa lite frukost till mig :D Måste säga att jag saknar Julia Andersson så sjukt mycket! Vet intevarför ? men aa så äre :)  Men men, här kommer iallafall ett väldigt ONÖDIGT svar på tal! ;
Godmorgon sunshine :love:
Vaknade runt tio så vart ingen skola idag, + att jag har as ont i halsen :( Aja, gjorde inte så mke att jag var hemma? hade ändå ganska chilldag idag ju, städa ur skåp osv :) Just nu sitter jag och kollar runt lite på olika bloggar och lyssnar på Ras Cricket :) Ska snart gå t köket och fixa lite frukost till mig :D Måste säga att jag saknar Julia Andersson så sjukt mycket! Vet intevarför ? men aa så äre :)  Men men, här kommer iallafall ett väldigt ONÖDIGT svar på tal! ;

Teres Omido om Duschad och fräsch:

skit ful du är
IP: 81.235.24.113
Svar: Eh, okej? ska jag skratta eller gråta? haha, vänta tror nog jag skrattar, HAHAHAH, vänta lite till, HAHAHHAHA!!
okej, så nej hahahah !! Nu, måste börja med att säga att shit? omogen och töntig och vill bara att du ska veta att jag tar inte åt mig ett skit. Liksom okej, THERESA OMIDO, DU tycker att jag är skitful? so? jag är nöjd med mig själv och det är det som är det viktigaste! satt, forsätt du bara att kommentera sånt där för det rör mig inte i ryggen, det får bara dig att framstå mer som idiot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0