fix på hög nivå ;)

Godmorgon sötnosar :* Som ni vet har jag sovit hos elin och här är det fix på hög nivå. Jag är redan klar men elin fixar sig, (eller aa, snart, hon spelar juust nu ;)) Sen är även elins två kusiner Tindra och Tim här och fixar sig :) Snart ska jag bättra på sminket lite och fixa till mitt hår i en bättre toffs. Bild på min avslutningsaoutfit kommer efter helgen eftersom jag ska med elin ut till hennes sommarstuga där det inte finns något internet (?) Iallafall, kan knappt förstå att om bara några timmar är det sommarlov? helt otroligt :D eller, aa.. skönt i allafall :) slippa alla läxor/prov och tidiga månar :P Aja, ska fortsätta fixa mig nu men först vill jag bara passa på att äönska alla en riktigt trevlig avslutning och hoppas ni får ett underbart sommarlov :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0