Duschad och fräsch

såja :) Då var man duschad och fräsch då! Svider som satan om mina axlar, annrs är det väl okej liksom ;)
Nu tänkte jag sätta på lite bra musik, J boog såklart :) och så ska jag hämta lite dricka och chips, tjockis.se :P
I morgon i skolan ska vi typ inte göra något speciellt? städa ur våra skåp, sudda ut klotter ur våra böker eftersom nästa sexorna får dom och ja, lite sånt. OCH på torsdag har vi spexdag typ alla sexor i min skola ska tävla i olika saker mot varnadra, själv ska jag tävla i jänga -.- men iallafall, sen på Fredag är det avslutning. Så vi har inga lektioner, eller aa riktiga skoldagar kvar nu! Så himla SKÖÖÖÖNt. haha, lite damp men kan knappt vänta tills det där härliga sommarlovet är häär ;) Men men,. juste chipsen väntar xd


Kommentarer
Postat av: Teres Omido

skit ful du är

2011-06-07 @ 20:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0