choklaspudding

hellu sweetharts
Har precis kommit in, eller kanske för en halvtimme sen? Gick ut och träffade elin ett tag. HAr även vart med henne tidigare idag. vi drog ner på stan och sen kom även theresa. Fick med mig gnaska mycket hem, visar i ett annat inlägg sen. Har iallafall haft en jätte rolig dag :D Nu tänkte jag sätta på lite musik och sen gå ut i köket och fixa iordning chokladpudding med grädde, mumms ;) Juste, köpte även present nere på stan till min brors dotter Jennifer. Hon  har fyllt år men tyvärr inte fått någon present av mig :( Men hon kommer till sin pappa (min bror) på fredag så då ska hon få den ;) Skriver dock inte här vad det är förän efter eftersom hon läser min blogg ;)
Aja, chokladpuddingen var det.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0