-

det snurrar runt, jag faller ihop! Fångas och grepas tag av en panikatack! Vill slänga mig ner på golvet och bara skricka! vill inte vara kvar här, finner inte vägen ut! Har kämpat så länge. Har verkligen försökt! Håller allting inom mig, döljer allt! Alla tror jag är glad och att jag mår bra! Men dom har så fel! Vågar inte vissa mitt rätta jag!  Vill bara bort ifrån tankarna om dig! Jag drömer mardrömar om dig och mår oftast riktigt kass. Är rädd för framtiden, vet inte vad som händer! Jag vill bara glömma dig. Kan inte fatta att du gjorde det du gjorde. Du är vidrig och äcklig. Jag mår illa! Jag vill bort från allt skit. Vill åka bort från den här staden! Jag vill vara hos min bror! Vill inte vara här längre. Finns snart ingenting som jag kan se glödje i. Allting är borta! Snälla du, ta mig till dig för jag klarar mig faktiskt inte utan dig. Det är du som har hjälpt mig att bli stor. Du har alltid funnist där och skydat mig, vart finns du nu? Vill vara hos dig, finns ingen annans stans som jag mår bra, utan dig är allting, slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0