-

är trött på att låtsas spela lycklig och glad, för känner ingen mening när jag ser på mitt liv idag!
letar efter utväg men sitter fast, sanningen är den att jag mår oftast riktigt kass..
stänger ögonen och blundar vill komma ut men vaknar upp på samma plats, och söker efter hopp!
hoppas man får känna lycka och kärlek för är det något jag behöver så är det din närhet.
ber till gud varje dag om en förbättring men lever kvar i samma skit utan nån förändring , orkar inte mer känns som jag dränks i min egen smärta.. vill inte mer det gör för ont i mitt hjärta! Har börjat tvivla på att det kommer bli bra igen, vill kunna skratta men jag gråter dagligen! Behöver ett ljus som leder mig på rätta vägen, vart finns den ängeln som är där i alla lägen? vill inte vara där allting är svart, är trött på att somna i tårar varje natt! Vill kunna skratt som ni, kunna leva som ni. Jag saknar något, det som var mitt liv! Smärtan växer för varje dag som går..
Lever kvar i skiten medans dagar blir till år. Känner ständig oro, söker efter svar men när jag ser runt om mig så finns det inget kvar.. Är fast på en plats som jag lärt mig att hata vill bara komma långt bort där man slipper allt men intalar mig själv att det blir bra snart igen, även fast jag vet att det är kört för länge sen.! Söker efter livsbalans men faller bara ner igen, vet du hur det känns när kroppen inte orkar mer? Mitt liv börjar likna ett piskande regn, det har hänt så många gånger och det händer igen. Men jag lever kvar på hoppen, men för vad? Jag behöver dig för att allting ska bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0