tröt tjej

okej heej på er  :) orkar inte sitte och skriva varför jag inte bloggat, har bara inte haft tid!
theresa kom till mej vid 12 idag så vi fixade oss tillsammans oså sen gick vi till aileen och theresas morbror och åt lunch o sen drog jag o theresa vidare för att köpa presenter till aileen som fyllde år och runt fem på eftermiddagen så åkte vi ditt igen och då var det typ fest, ganska nice :) Kom in för ett tag sen och sitter o käkar glass nu :)
är på ganska bra humör förutom att jag är lite ledsen eftersom min vän isabel har fått lägenhet och så nu i gävle så hon flyttar ditt! kommer sakna bruden så jävla mycket, shiit saadddfaceee :( men men, vi får ha kontakt på mobilen o data ;D Nu ska jag hämta en till glass och läsa bloggar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0