tisdag!

Godmorgon :)
Vaknade för en stund sen och hade jätte ont i magen, vilket jag har haft i 5 dagar nu, blää :(
menmen.. ska träffa julia idag, får se när? hon är typ ute med sin systers kille och åker motorcykel, avis eller vad? ;)
iallafall.. ska sätta på lite musik och såntdär och börja fixa mig snart, och måste äta något också!
haha, btw det var typ någon som ringde till mig på dålt och typ sa att jag skulle komma för att han var ensam? ochatt matte åker till stugan i morgon? haha antar att det var typ dennis, kasper eller oskar? busungar ;)
aja, ska iallafall fixa mig nu så hörreees ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

sv: joodå allt är bra :)

sjdå? :)

2011-07-26 @ 15:02:31
URL: http://suug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0