tidsfördriv...

PERSONLIGT
Fullständiga namn: Emellie Britt Katarina Branzell
Födelsedatum: 2 januari
Hårfärg: Typ mörkblont?
Ögonfärg: grå/blå
Längd: 154 sist jag mätte mig
Skostorlek: 38
Civilstånd: singel
Humör: trött och ledsen
MSN: jadå
Mobilnummer: 073...
KÄRLEK
Längsta förhållande? 4.5 månader :)
Har du kysst någon? yes
Har du strulat med någon du inte ens gillar? usch nää
Har du haft 3kant? haha nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? inte längre...
Kärlek eller pengar? kärlek
FAMILJ
Har du syskon? yesman
Hur många? 3 + några låtsassystrar ;)
Har du en stor släkt? ganska 
Har du kvar alla mor&farföräldrar? no bara farmor och farfar
Känner du alla i din släkt? hm nää
Vem är du mest lik i din familj? vet faktiskt inte?
VÄNNER
Har du någon bästa vän? jArå
Vad tycker folk om dig? dom tycker att jag är as söt och jätte snäll? haha, inte vet jag, fårga dom?
Vem har du känt längst? Rebecka Winqvist
Vem vet mest om dig? Theresa trorjag 
SKOLA
Har du bra betyg? inga betyg än 
Skolkar du? nää 
Vilken klass går du i? ska börja 7an efter sommarlovet 
Vad heter din skola? börjar ju i en nu efter sommarlovet och den heter st:illian innan det gick jag på västerledsskolan som var sämst :(
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? hehe, de kan man väl inte säga ;)
Vad heter/hette din favoritlärare? på västerledsskolan var det marianne
Försover du dig ofta? ney, inte lika mycket längre 
Gillar du skolmaten? eeuw, nää
Har/hade du många kompisar i din skola? på västeleden hade jag väl hyfsat men vet inte hur det blir på st:illian
Hur många går i din klass? nya skolan, vet nt?
FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport? ne men har gjort
Vad tycker du om att göra? sjunga umgås med folk oså
Vilka sporter har du gått på? friidrott, och fotboll typ.. eller aa fotboll tästade jag bara på
Lever du för någon sport? haha nej
Är du vältränad? vet inte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0