svar på tal!

azuum om nu kom hon :D:
Har du inga andra vänner du umgås med utom julia? HAHAHHAH
IP: 212.112.39.210
haha jo jag har många fler kompisar än julia men grejen är att jag älskar julia så himla mycket och vi har alltid så sjukt kul och därför är jag med henne ganska ofta :)
fattar egetligen inte varför jag ska svara på såna här onödiga kommentarer! och det är liksom inte första gången du kommenterar, har typ fått kommentarer om hur pinsam jag är och hur töntig jag är, men tyckeer du kan sluta kommentera nu för vet du? jag tar inte åt mig ett piss? det får bara dig att framstå mer som idiot!
och till nästa gång skulle det vara mycket roligare om du vågade stå för vem du och är skriva ditt namn också istället för att kommentera som anonymt eller ''azuum''! fast egentligen behöver de inte bli någon mer gång, för om jag nu är så himla töntig och pinsam varför sitter du och läser mitt liv och kommenterar min blogg? undrar egntligen vem det är som är pinsam!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0