sova snart

är så himla trött på människor som tror sig veta vem jag är. Som tror att dom känner mig bara för att dom råkat hitta sig in på min blogg? Visst, vissa av er läser min blogg och är mina bloggläsare men ingenting mer! här skriver jag ner mina kännslor och vad jag gör om dagarna och bara för ni läsare det betyder inte det att ni känner mig?! Ni vet egentligen ingenting om mig och hur jag är i verkligheten. Hur många gånger ska jag behöva upprepa det för att ni ska få in det i era små hjärnor?
asså jag fattar egentligen inte hur ni har orken till att klicka er in på min blogg, slå era smutsiga små fingrar i tangentbordet och spy ut era äckliga kommentarer som sedan rullar in på min blogg? För vet ni? jag läser dom bara, ställer mig frågan om nu är dumma i huvudet och sen raderar jag dom! Jag menar är det något ni inte gillar med mig eller min blogg? som vissa skriver att min blogg är så dålig och ful och lika så jag? jag menar om min blogg är så dålig och ful varför i helvete ens går ni in på min blogg? jag har liksom fattat för länge sen att vissa av er är små avensjuka och nyfikan jävlar som går in här endast för att få reda på lite saker som ni sen kan snacka om. Men vet ni vad? det får bara er att framstå som idioter! Egentligen förstår jag inte riktigt varför jag sitter här och skriver alla dessa rader som är till ER? liksom varför ska jag slösa min tid på äckliga människor? Ni är bara dryga och patetiska när ni håller på som ni gör! Läste en grej på kissies blogg för ett tag sen och jag måste säga att ibland känns det faktiskt som det hon skriver. Att man ibland känner sig som att man är med i den här viskleken.. Man skriver en sak som en person läser och som sedan säger det till någon annan som säger det till nån annan osv, och sen i slutändan får man fram något helt annat än vad jag faktiskt skrev  och så blir det massa skitsnacka hit och dit! Kan ni bara svara mig, hur orkar ni? det är bara omoget att hålla på som ni gör! Kan säga att jag aldrig orkat med att leva som ni, för ni vinner faktiskt inte ett skit på att skriva taskiga kommentarer och snacka massa skit och ljuga ihop saker och ting. Och jag lovar er att jag står för vart ända ord jag skrivit nu och kommer inte ta tillbaka något som skrivs här! Det var mina sista ord till er idioter där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0