nytt?

Hej på er :) är på lite bättre humör nu en sjukt trött. Tänkte på en sak, att den här bloggen verkligen är tråkigt?
så har fetaste iden, tänkte börja fixa massa nytt, design är såklart de som står först på listan! men sen tänkte jag även för att göra bloggen lite roligare börja med typ dagens outfit lite oftare, även såna här grejer som ''visste ni att'' osv... låter inte det ganska nice? :) dock det här med designen kan ta ett tag för jag vet ännu inte om jag ska göra den själv eller om jag ska låta någon annan göra den? vill ju liksom ha den så fin och profsig som möjligt och är inte så bra på sånt, som ni säkert märker ;) men samtidigt är det min blogg så vill egentligen ha allting gjort själv, känns bättre när någon frågar osv ;) Men vi får helt änkelt se hur det blir! nytt och roligt ska de iallafall bli :)

förövrigt så är jag som sagt sjukt trött och hungrig och fryser som satan :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag tycker fan att du ska göra en ny design!

Det är på tiden så GO GIRL!!!!!!

2011-07-31 @ 22:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0