nyduschad

heelllu babes :*
sitter här framför datorn nyducshad och fräsch och dricker typ någon päroncider utan alkhol (stav?)
ska iallafall vänta på att håret ska torka och sen ska jag sminka mig och litesådär :)
Sov hos julia inatt. haha hade fan sjukt kul! rotade fram hennes gammla dagböker och läste allt gulligt hon hade skrivit, garvade som en jävla idiot tex när hon skrev '' idag ska jag börja mitt nya liv efter tio månader i mammas säng ska jag flytta in till min'' och ''idag satt jag och p-p berdvid varandra, det var mysigt, jag och p-p satt vid datorn och spelade och lyssnade på musik, det var kul men p-p! jag gillar min bror p-p, p-p är snäll'' hahaha, så söt hon är, det roliga var att de bara var 1 år sen hon skrev det ;) jaja.. nu är hon iallafall på något kalass för hennes syster barn fyller år? när hon kommer hem ska iallafall hon och jag ses :) mamma och julias mamma ska typ umgås med hela gården idag? eller ja många av våra grannar ska sammlas här hemma hos mig med dom och grilla korv och spela fia med hutt? haha, så blir nog massa chill för mig och julia, utan våra söta mammor(A) haha, jaja..
ska hämta ostbågar nu,, hejjjjjjjdddå<3

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAHAHAH jag var fan liten xd

hahahaha sluta mobba mig, ÄLSKAR DIG :D<3

2011-07-23 @ 16:54:44
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0