min bästa vän!

Julia Andersson
älskade vän, jag vet faktiskt inte vart jag ska börja? Det är så mycket man vill säga om dig så det finns inte ord till att förklara! Alla dom här 9 åren vi har kännt varandra, vi har gjort så mycket tillsammans och vi har hunnit skapa så mycket minnen, både bra och dåliga och flera ska det bli! Visst har vi bårkat, många gånger! men vi har alltid rätt ut det och blivit vänner igen! Det var 1 år vi tappade kontakten med varandra när våra mammor gläd isär! Var så ledsen, vill inte att det ska hända igen, aldrig! Du är verkligen så fin och snäll! har inte träffat någon bättre vän än dig, du är helt underbar! Du har alltid ställt upp för mig, du har alltid ståt bakom mig och alltid funnits där för mig. du har gjort så himla mycket för mig. vill tacka dig för allt det men jag räcker inte till. Men du ska veta att jag alltid kommer göra detsamma för dig! jag kommer alltid finnas där för dig, varje dag och varje natt. Du är något av det finnaste jag har. Du har förändrat så mycket i mitt liv. Minns första gången vi träffades, ja jag minns det som igår. du hade precis flyttat hit och du var ute på gården och lekte med snurgungan, jag kom ut och vi började leka. Det gick ganska fort och du vart min bästavän och än idag är du min bästa vän. Jag kan inte se i framtiden men jag hoppas att vi alltid kommer se varandra som bästa vänner! Vill verkligen att alla ska veta vilken underbar människa du är! Du är äkta rakt igenom! så himla fin. Du är en stor del i mitt liv och utan dig skulle inte jag vara samma människa. utan dig hade jag inte mått bra, för du får mig att må bra! Du förstår mig så bra! du bryr dig inte om jag är fattig eller rik, du bryr dig inte om jag har märketkläder eller om dom är begagnade, du bryr dig om mitt hus ser förgävligt ut eller om det är hur fint som helst, du är där för mig ändå och stötar mig i alla lägen, och du skulle bara veta hur tacksam jag är för det! Du tar mig som jag är och bryr dig inte om vad alla andra tycker om mig! Du får mig att känna mig värld, du får mig att känna mig speciell. Jag är så otroligt glad att jag har dig! du är inte alls som alla andra flaksa människor, du är dig själv och du är världens finnaste tjej! Du är verkligen guldvärld och ja, jag vet inte hur jag ska förklara, som sagt det finns inte ord! du betyder iallafall så mycket för mig. Du är alltid välkommen hemma hos mig, mitt hem är ditt hem! Jag kan lova dig ett föralltid! Jag älskar dig så jäkla mycket Julia! Jag lovar de, jag älskar dig verkligen min bästa vän
gumman, alla dessa år, det har gått så fort, så mycket vi delat! jag kommer aldrig släppa taget om dig!
älskar dej så sjukt mycket<3

Kommentarer
Postat av: Julia

åh gud, jag vet inte vart jag ska börja. Jag är helt.. Shit jag finner inga ord. Alla minnen med dig, allt vi har delat kommer alltid stanna i mitt hjärta. Första gången vi träffades för 8 år sedan, det minns jag som igår. Om jag fick välja om jag ville spola fram tiden eller bak tiden så skulle jag lungt spola tillbaka tiden och göra om allting med dig. Du är den enda som förstår mig, Förstår hur jag mår.. och du är den enda jag litar på upp till 110%. Jag är sjukt glad och tacksam att just du är min bästavän och min lillasyster och ingen annan. Vi har alltid sagt, du och jag föralltid och det ska verkligen vara så. För jag kan inte leva utan dig!

Jag älskar dig såååååå sjuuuuuuuukt mycket gumman!

Lillasyster ♥ Storasyster

2011-07-30 @ 19:36:53
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/
Postat av: Nathalie ( Magnus tjej )

Vad söta ni är :D

2011-07-30 @ 20:01:11
Postat av: Nathalie ( Magnus tjej )

Vad söta ni är :D

2011-07-30 @ 20:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0